fredag 15 februari 2008

Omvärldsbevakning.

Håller på att plöja mig igenom de femton viktigaste bloggarna som jag bör läsa inför min praktik. Jag har rapport i bakgrunden. Kör på sekundär input parallellt alltså.

Hittade en cool grej på Dagens Media. Tydligen har Pricerunner bestämt sig för att köra reklam 2.0. De som gör en video-recension och laddar upp den får 200 kr i nätbutiken Komplett som Pricerunner samarbetar med.

Användardriven marknadskommunikation? Me like! Det luktar framtid.

3 kommentarer:

Tem sa...

Blablablabla buzzword buzzword.

;P

Woohoo fredag! Snart är 12-dagarsveckan över!

Tem sa...

Pricerunners grej känns som "Sesamspanarna" som vi skulle gjort (men som aldrig blev av för kundens budget tog slut) för två år sen. =)

J. Nystrom sa...

Marketing buzzword om hjag får be. ;)

Tycker det är grymt kul att det ändå är något företag som genomför det och vågar ta steget att hjälpa till med att flytta gränser för hur marknadsföring kan se ut.